- ამოცანის კონტექსტის გათვალისწინებით ირჩევს რა უფრო
მიზანშეწონილია - მოქმედებათა შედეგის შეფასება თუ მისი ზუსტი მნიშვნელობის
პოვნა;
მათ. VIII.4. მოსწავლეს შეუძლია გამოთვლებთან დაკავშირებული ამოცანების ამოხსნა.
- იყენებს გამორიცხვის ან ამოწურვის მეთოდს რიცხვებზე ამოცანების ამოხსნისას და განმარტავს გამოყენებულ ხერხს (მაგალითად, ავსებს არითმეტიკული მოქმედების წერითი ალგორითმის ნიმუშს, სადაც ზოგიერთი რიცხვი სიმბოლოებით არის შეცვლილი);
- ირჩევს და იყენებს სიდიდის შესაფერის ერთეულებს; გამოსახავს მცირე ერთეულს დიდი ერთეულის გამოყენებით.
·
იყენებს ფიგურათა თვისებებს და ტოლი ფიგურების შესაბამისი ელემენტების
შედარების მეთოდს ფიგურის ელემენტის უცნობი ზომის მოსაძებნად;
·
პოულობს ფიგურის ფართობს მარტივ ფიგურებად დაყოფის
ან მარტივ ფიგურამდე შევსების ხერხით;
No comments:
Post a Comment